Değerli Tüketicimiz;
Halın Güvende ile halınız koruma altında tüm Pierre Cardin Halılar Halın Güvende özelliğiyle garanti kapsamına girmeyen tüm kullanıcı hatalarına, su baskınlarına, kesilmelere, çıkmayan lekelere karşı 1 yıl korumalıdır.Bu tür durumlarda kazaya maruz kalan halınız aynı desen ve ebattaki yenisi ile değiştirilecektir.
Satın almış olduğunuz halı 1 yıl süre ile Atlas Halı tarafından güvence altındadır.
Halınızın güvencesi fatura kesildiği andan itibaren başlar ve 1 yıl devam eder.
Halınızı, Fatura tarihinden itibaren 1 Ay İçerisinde HalınGüvende Sitesinden Halı Aktivasyon Başvurusunu oluşturur. Müşteriye Başvurunuz Alınmıştır bilgilendirmesi otomatik olarak sistem tarafından gönderilir..
Güvence dışında kalan durumlar ve halınızın zarar görmesi durumunda yapılması gereken işlemlerin bulunduğu broşürü 1 yıl süre ile saklanması gerekmektedir.
Faturada bulunan her halı güvence altında olup 1 yıl içerisinde her halı için 1 değişimi kapsamaktadır
Güvence altında olan ürünün üretim ve stokta olması durumunda aynı ürün ile değişim yapılacaktır
Üretimde ve stokta olmaması durumunda ebat ve marka değişikliği olmadan muadil bir ürün ile değişim işlemi yapılacaktır.
Yeni halının güncel perakende fiyat listesinin %50'si kadar tutarı havale ile hesap numarasına ödeme yapılması gerekmektedir.
Önemli Not: Yukarıda belirtilen güvence kapsamına dahil olan durumlar aleyhe ve kötü niyetle yorumlanamaz,genişletilemez. HalınGüvende yalnızca kullanıcı hatasından kaynaklanan hasarları kapsar. Ancak, inceleme sonucunda sahte beyan, kapsam dışı durumlar veya kötüye kullanım tespit edilirse, Pierre Cardin Halı değişim yapmama hakkını ve tüm yasal haklarını saklı tutar.
Bayii tarafından size verilecek ürünün fatura yada fişini 1 yıl boyunca saklayınız
Aktivasyon kaydınız varsa HalınGüvende Değişim Talebi Web Sayfası Üzerinden değişim talebinde bulunabilirsiniz
Ardından sms ile tarafınıza gelen banka hesap numarasına havale yaparken Değişim Talebi esnasında tarafınıza iletilen Başvuru Numaranızı (benzersiz kod) yazmayı unutmayınız
Ödeme yapılmaması durumunda değişim işlemi yapılmayacaktır. Değişim süreciniz iptal edilecektir. Bu durum, standart garanti ve Tüketici Kanunu kapsamındaki ücretsiz onarım/değişim haklarınızı etkilemez.
Evraklarınızı doğru ve eksiksiz şekilde gönderilen linke yükleyiniz
Halınızın değişimi onaylandıktan sonra tarafınıza gelen onay sms ile hasarlı halınızı size iletilen anlaşmalı kargo kodu ile kargoya teslim ediniz
Hasarlı halınız bize ulaştıktan sonra, yeni halınızın gönderimi tarafımızca gerçekleştirilecektir.
HalınGüvende nedir?
HalınGüvende aktivasyonu nasıl yapılır?
Aktivasyon onayı nasıl alınır?
Hasarlı halımı değiştirmek için ne yapmalıyım?
Başvuru süreci nasıl ilerler?
Neden %50 ödüyorum?
Muadil ürün değişimi ne demek?
Eski halımı ne zaman göndermeliyim?
Aktivasyon yapmazsam değişim hakkım olur mu?
Halım hasar gördüğünde ne yapmalıyım?
Evraklarımda eksik ya da hata olursa ne olur?
Yeni halım ne zaman gelir?